Vi skyller allt på apan!

Jobb
Jobbat idag, 7-16. Dagen gick jätte fort. Halva förmiddagen spenderade jag på ICA och apoteket, så tiden bara rusade iväg & vid 2 kom Tessan, så de sista 2 timmarna bara *poff*.

Brunmaskin
När jag kom hem la jag mig ute i solstolen och solade, lyssnade på Rixfm och läste hästmagasinet. Väldigt skönt att ha poolen precis bredvid solstolen så det var bara att hoppa i och svalka sig.

JET
Vid sex tröttnade jag på solningen, hämtade upp Emelie och vi åkte och tankade pärlan, då hon förmodligen ska bege sig till Brålanda imorgon. Det är helt sjukt vad dyr bensinen är, egentligen. 12.34 kostade den idag, rena rånet.

Korpen-match
Vid halv sju kom Lina och hämtade mig så åkte vi till stan, efter Oscar ständiga tjöt, och tittade på Korpens sista match innan sommaruppehållet. Väldigt härligt att se stora grabbar springa runt på en plan och få svettas lite. Dock blev matchen lika, 1-1, men vi skyller allt på Mono/Apan/Jonas, då det var han som missade en total chans till ett till mål, hur kunde hans ens missa?

Stallet
Efter matchen blev det stallet med Emelie. En riktig såndär flum-dum-stall-dag. Red runt i skogen och "sjöng" på Ronja Rövardotter, "aaaaAaaA aaaaAaaaaaAA aaaaaaA" (u know). Sedan racade vi lite också, det gillade pållehästarna.

Statoil
Efter stall och sång blev det kaffe på statoil.

Nu läge
Kom nästan nyss ur duschen. Har ring och sagt godnatt till Tessan. Ska snart sova mig! Godnatt


Kommentarer
Postat av: oscar

GOOOOOO MORRON MORRON, Vejron i ottan här, vem är de ja tjötar me?

2009-06-25 @ 12:26:57
URL: http://clay.blogg.se/
Postat av: Ekström

här är bensingen ännu dyrare =(

2009-06-25 @ 20:28:40
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0