11.56

Idag hade jag äntligen en efterlängtad sovmorgon. Men eftersom jag skulle ge hästarna middagshö idag så ställde jag klockan på tolv, ifall den lilla chansen fanns att jag skulle råka sova så långt, vilket jag absolut inte trodde. Vaknade vid nio imorse men tycker jag kunde somna om lite... Lite! När jag vaknde var klockan 11:56, gött förvånad jag blev, längesen jag sov så länge! Shit! Men Det var väldigt skönt iaf! Efter jag vaknat åkte jag ut till stallet och red runt Brinkeberg. Måste rida barbacka nu och se om knölen på ryggen försvinner. Sen gav jag hästarna middagshö och mockade. Nu sitter jag här och har precis fixat förfest till helgen och pratat lite och funderat över Naelas nya sadel. Ska ringa sadelprovaren senare och höra när hon kan komma och sådär, ska bli så kul med en ny sadel! :)
Nu ska jag storstäda mitt rum, sen ska jag göra mig iordning för kalas. Ikväll blir det Uddevalla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0