Attans jävla mage!

Hade verkligen sett fram emot att träna idag.. men med min vanliga tur, efter typ en kvart fick jag så jääääävla ont i magen! Så det fick bli lugn träning idag... typiskt min vanliga tur eller?!
Nu blir det filmmys och imorgon har jag sovmorgon, hoppas inte jag blir väckt av jobbet, Emelies sköna stämma, min bror som spelar trummor eller mamma som dammsuger, snälla!
Har sett på dagens avsnitt av uppdrag granskning nu också, har aldrig sett det programmet förut, men nu handlade det om en tjej som köpte fem hästar som försvann. Hon sa till ägarna att hon skulle köpa hästarna för att ha som sällskap till sin häst som var själv, dum jävel och sa samma sak till alla fem olika ägare. Sen när de gamla ägarna försökte få tag på henne för att höra hur hästarna hade det var hon omöjlig att få tag på! Lyckat. Sen kom det fram till att hon ägde ett slakteri, hennes pappa ljög om allt och hon vågade inte stanna när tv-teamet kom, Tillslut kom dom fram till att två av de fem hästarna hade slaktats, men var är de andra tre? Hur kan människor med?


Tur att jag aldrig ska sälja min skönhet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0