Denna underbara lediga dag!

Idag har jag varit ledig, och det är så underbart skönt =D Fast lediga dagar innebär väldigt sällan sovmorgon, 7.30 ringde klockan, då skulle hästarna komma ut och Naela skulle ridas, yes! Efter stallet blev det en fika och solning med Angelica. På hemvägen köpte jag en present till min kära mor som fyller år imorgon. Fick bli en indian eftersom hon samlar på det, allt med indianer blir hon helt galen i, så vi får hoppas hon blir nöjd imorgon! Sen har jag tvättat och försökt att röja på mitt rum, men jag kom inte så långt eftersom jag fastnade framför ett nytt program som jag tycker verkar väldigt bra, 183 dagar heter det. Har sett 1½ avsnitt och verkar ganska bra, för att vara svenskt! Nu kom jag precis hem från stan, har varit hos Tessan en sväng och hämtat lite grejer. Ikväll blir det hästfilm och kaffe med Emelie, sen blir det kanske vin hos Malin. På tal om vin, jag har införskaffat en ny parre idag, en Paris Hilton, yeah!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0