Fredag!

Full fart mot helgen....

Blir så förbanad på mig själv, eller vem det nu är inom mig som bestämmer över min sömn. Jag har aldrig haft problem med att somna, sova och vakna, aldrig! Nu kan det ta timmar innan jag somnar, ligger bara och vänder och vrider mig, hur trött jag än är, när jag väl somnat så drömmer jag så sjuka drömmar man i stort sett bara kan drömma, och jag minns alltid vad jag drömmer, det gör ju ingen annan? Sen vaknar jag flera gånger varje natt för jag tror att jag ska försova mig, speciellt när jag ska upp och jobba eller ska och släppa ut hästarna. Sen när klockan ringer så snoozar jag, jag som aldrig har snozat i hela mitt liv och hatar folk som ska ligga och snoza!! Sen går jag runt som ett halvt vrak hela dagarna, börjar bli redlöst trött på detta nu! Ta en zopiklon ikväll när jag ska sova kanke? Då kanske jag sover bort hela lördagen? haha! Men men.

Idag har jag varit på arbetsförmedlingen igen, haft möte med min handledare, kan väl inte påstå att det blev något vettigare av det! Nu ska jag chilla en stund sen ska jag åka och jobba en eftermiddagstur, eller rättare sagt, jag ska gå och jobba en eftermiddagstur, sen blir det en ridtur i det inte allt för underbara vädret och kvällen ska spenderas med min guldis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0