Fredagsmys, jobb och utgång!

I fredags blev det myskväll med sys, såg på två fruktansvärt bra filmer, drack kaffe och tjötade. Sen kom Carro och vi tog oss en promenad, hurtiga och duktiga som vi är! Sen försökte jag sova, vilket gick mindre bra. Sov samanlagt tre timmar den natten, jobbade en delad tur på lördagen. C´s pappa gick bort väldigt hastigt så jag var snäll och tog hennes lördagspass. Emelie var snäll och mockade min box och Carro var snäll och red Naela, tusen tack darlings! Blev att vila en stund på rasten sen var det bara att komma hem dra på sig party kläder och börja förfesta på mina altan, den är allt bra härlig, med Emelie och Carro, massa mysigt var det! :) Sen åkte vi vidare till Trollhättan och Sand, hur skoj som helst! Idag är det ju mindre skoj.. gött förvånad jag blev när jag vaknade upp imorse! Haha. Men man mår väl som man förtjänar..
Nu blir det chill en stund, sen ska jag och Emelie till stallet och ikväll blir det fettomys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0