Full fart mot helgen...

Funderat starkt på att ge upp sjuksköterskelinjen alltså... va på NÄL imorses och va med på en hudcanser operation. Visste fan inte om jag skulle spy eller svimma, haha! Men i det stora hela var det ju ganska intressant... men euuuuhhh!
Sen körde vi full rulle hela eftermiddagen, gud som jag älskar mitt jobb!
Sen blev det en ridtur på idiot ponnyn, red hoppstigen idag, fram och tbx och på tillbaka vägen var det tydligen jävligt roligt, så hon drog i väg av bara fan, det resulterade i en förbannad Hanna och skäll på ponny, vilket resulterade i att hon gjorde ett oväntat skuttihopp, tur jag har sån go balans, men jag hamnade runt magen på henne i alla fall, haha! Tur att ingen såg oss alltså... tur i turen!
Nu har jag precis färgat håret på min syster, så nu ska jag blåsa mitt hår, sminka mig och gå hem till Bohmans! Ikväll blir det bio och mys! :) Btw, så bara jag älskar min bil! :D han var i frändefors idag under tiden som jag jobbade, så nu är han fit for fight igen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0