Goa grejer!

Ahh så gott, nu är det städat här, väntar på nästa tvättmaskin, ätit mat och druckit kaffe, härligt! :) Nu sitter jag och kollar runt lite, behöver en större hårddisk till datorn och framförallt en ny telefon. Vet iallafall att jag inte ska ha en telefon med knapplås, för det glömmer jag alltid att sätta på och ringer upp folk, och det är ju väldigt onödigt eftersom jag redan har en ganska hög mobilräkning som det är, och kan inte ha en "klaff" telefon (som jag kallar det, en sån man fäller upp) för dom går alltid sönder när jag blir förbannad och kastar min telefon i golvet, händer iofs ganska sällan nu för tiden, men onödigt att ta den risken igen! Och självklart ska jag ha en Sony Ericsson.. förr hade jag alltid Nokia, men fakja på Nokia, Sony Ericsson gillar jag totallt alltså! Mkt bra telefoner har dom. Men ja, vi får se vad det blir för någonting, men i stort behov är jag av en ny telefon iaf eftersom min går på sista refrängen, min lucka går snart av, oftast har jag ingen mottagning, Sony Ericsson är bortsletet och efter 24080 sms och 840 mms så tycker jag han behöver ta ut pension!

Denna gilla jag :)



Nu ska vi se om vi hittar en hårddisk också!

Kommentarer
Postat av: Emma

Samsung ska du ha, dom är bäst! :)

2009-03-17 @ 21:07:24
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0