Jag har blivit en slemmig SAAB fjolla, men jag trivs nog...

Fan vad irriterad jag blir! VAD ÄR DET SOM ÄR SÅ JÄVLA SVÅRT????? FAN TA DIG! Avsmakliga idiot! När fan ska du fatta?! Som tanten på jobbet sa, "Ne, nu får de fanemig vara bra!" 


Men men. Det har varit en bra dag idag så jag blir snart på bättre humör! Imorses var jag på arbetsförmedlingen med Tessan och Klang. Vissa straffar gud direkt, Klinkan va envis och orkade inte betala parkeringen, så han fick 300 i böter, haha. Skadeglädje är fan den enda sanna glädjen, haha! Efter arbetsförmedlingen som tog 2½ timme pga en tjötande gubbe så blev det kaffe på rostskyddet, nu har min mamma även fått en förklaring om varför jag är där så ofta ;) haha! Sen hämtade jag min syster på jobbet och drack kaffe med henne och mor och sen blev det stallet med emelie och ulla, självklart ville inte dum ponnyn komma idag heller, så imorgon får jag muta henne med mat, roligt! När jag kom hem åkte jag, mor och far till Brålanda och hämtade min förmodligen nya bil, en SAAB 9000. Gött att äntligen få en någorlunda riktig bil. Ska besikta den imorgon så går den igenom köper jag den, och om det är några fjant fel på den så köper jag den ändå. Men har sån fruktansvärd separationsångest för Nisse, jag får nästan ont i magen och börjar gråta, min älskling! Hur ska jag klara mig på vägen utan dig? Jag har i alla fall hittat någon som vill köpa honom så jag slipper ta död på honom, min fina Nils! Den lilla stund som fanns kvar på dagen har jag spenderat med Angelica och Emelie. 183 dagar blev det och Andra Avenyn, RIP Tarek och kom igen nu Roland!

Borde egentligen sova nu, ska vara på besiktningen vid sju imorgon.. hoppas jag inte får vänta hela dan, då kan väl någon vara snäll och komma med kaffe och bullar?! Tack.

Kommentarer
Postat av: Emma

Gick bilen igenom? =)

2009-03-26 @ 11:02:01
URL: http://emmoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0