Jag har fått en till kusin! som alltid funnits där.

Idag var min häst så duktig. Blev ingen tur runt Restad gård eftersom jag vart lite seg, så red i paddocken istället, är bara SÅ nöjd! :D Duktig häst! Nu längtar jag ännu mer tills jag får min nya sadel..
Nu har precis halva släkten, varit här och tjoat. Jag och Mia kom på en väldigt smart grej idag, smarta som vi är, att vi är ju faktist kusiner, så långt hade ingen av oss tänkt förut. Så idag har jag fått en ny kusin fast hon alltid har funnits liksom! Så nu har jag fyra stycken, jag som alltid haft en, jädrar! Nu ska jag strax göra mig iordning, jag och brorHenrik och systerEvelina ska hem till systerLinda och ha syskonmys! <3 Sen ska jag vara med SysterMli! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0