Roligt med drömmar!

Haha, sjuk dröm jag hade i natt! Jag hade min sista kanin för typ tre år sen, en svart jävel som hette Elvis. Så drömde jag i natt att han va typ som en tamagotschi (sån man hade när man va liten!), han bodde i sin lilla bur i mitt rum men jag hade glömt bort han i flera månader, så han hade inte fått mat eller någonting,men så helt plötsligt så ville jag ha han igen så då började jag ta hand om honom, men jag hade ingen mat eller någonting för allt va slut och klockan va sent på kvällen, så jag bestämde mig för att åka till Stefan nästa dag och köpa allt jag inte hade... skit bra tänkte jag, då kunde jag köpa hästmat samtidigt...Haha. Gött förvånad en blev när man vakna imorse och insåg att jag inte alls hade någon kanin.. sugen?
Nu ska jag äta och åka till jobbet. Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0