Sadel, trafikskolan och shopping!

Idag har jag varit duktig och hunnit med massa bra saker! Imorse ringde jag sadelprovaren, Karin Åberg, hon ska komma någon gång nu i Mars med en ny sadel till mig, ska bli SÅ kul :D Hon visste inte riktigt dag än så hon skulle ringa tillbaks. Sen har jag varit på trafikskolan och skrivit in mig, igen, och sånt där. Ska ta mitt BE körkort nu, det ska också bli väldigt kul :D Sen har jag, Emelie och Carro varit på siba, och jag har äntligen unnat mig lite, köpte ingenting (vad jag minns) till mig själv förra månaden!


Blev ett par nya skor.

Klänning

Sminkborttagning.

Partaj dojjor!

Nu ska jag snart hämta Emelie så ska vi åka till stallet.. Sen blir det grottorna och vin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0