Tjolahoppsansaaaaaaaa!

Tusen tack till alla snälla människor som lät mig sova imorse! Tack! Sov till hela 11:14, det är sällsynt! Blev väldigt förvånad imorses när jag öppnade kylskåpet, det var helt tomt, haha. Och igår när jag gick och la mig fanns det massa mat, då visade det sig att vårat kylskåp har gått sönder :O Herregud, det va 18 grader där imorse! Lyckat! Men efter jag hade lyckats få tag i frulle blev det en tur till stallet, jag och Emelie red runt Brinkeberg typ, sen blev det att slänga ner nytt hö, gick mycket smärtsammare denna gången, höll på att ramla ned sist, haha! Efter stallet tog jag mig ett behövligt bad, trodde inte det skulle vara så jävla kallt ute, men nu har jag tinnat upp! Nu ska jag städa och tvätta, sen ska jag fixa alla papper jag ska ha med mig till arbetsförmedlingen imorgon, sen ska jag och Emelie ut och shoppa mat till hästarna! Och ikväll blir det förmodligen film hos herr McDonalds! Ja, men nu är jag hungrig, så innan jag gör något annat så ska jag äta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0