14.33

Då vart man vaken igen.. funderar på att lägga mig och sova ute i solen, men det kommer säkert inte gå bra!
Hade världens konsigaste dröm för en stund sedan. Massa blod och konstiga grejer, haha! Jag skulle åka ambulans och grejer... tur att jag vaknade! Haha.
Nu är den stora frågan om jag ska sova vidare i min säng en stund eller lägga mig ute i solen, svårt det där. Kör min näst sista natt idag sen börjar jag jobba dag igen. Blandade känslor om det!

Jag blev väldigt förvånad idag.. får SMS från Tele2 varje månad om vad mycket dom ska dra i mobilräkning, tänka sig denna månaden låg den bara på 355 kronor, den brukar ligga i snitt på 550, värst har den varit uppe i 720 nåntingen, duktig gjort Hanna, fortsätt så!
Ne, jag ska la försöka lägga mig i solen nu, ciaos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0