4:e maj... redan.

Måndag idag, ny vecka och massa nya möjligheter! :D hur härligt är inte det?!

Unade mig att sova till tolv idag eftersom jag ska jobba natten. Denna månaden börjar bra, gör två nätter sen går jag på nio-dagars ledighet, superskönt! :) synd bara att man inte har pengar så man kunde tagit en sista minuten, det hade varit så gott! Men men!
Har hittils bara hunnit med att vara hos Naela idag. Red i paddocken idag och det gick super! Hon galopperade och travade på en liten volt, jag är gör nöjd! Däremot måste jag blir bättre på att rida i paddocken, för det behövs verkligen!
Nu ska jag snart sminka mig, blåsa håret och platta det, så ska jag åka bort till Rostskyddet, Monne ska greja lite med min bil och jag & tessan ska ta en promenad längs kanalen med Donna!


Kommentarer
Postat av: Johanna

vad trevligt :)

själv visste jag inte att du hade en blogg

men nu vet jag de :)

2009-05-04 @ 15:09:43
URL: http://johannablom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0