Årets grillfest hos Steve!

Sicken toppen dag det var igår! Först åkte vi upp mot Kärsbol runt halv tre tiden. Körde en massa cross och fyrhjuling och herrejävlar vad roligt det va! =D När vi skulle dra oss tillbaka fick jag åka bakom Måns när han körde gärnet, helt sjukt vad fort det gick, fruktansvärt kul var det i alla fall och längtar tills nästa gång! Blev tyvär inga bilder!
Sen blev det vidare in till spökhuset där vi gjorde oss iordning och åkte sen över vägen bort till Steve där det var dags för årets grillfest! En riktig toppen kväll! Massa goa öl, folk, musik, skratt, mat och helt otroligt roligt!

Lite bilder, dock inte många då kameran låg i bilen i stort sett hela kvällen:


Bästa brudarna! <3


Steve och Morgan brände några däck, det slutade inte så bra! haha


Tjusigt!


Och idag mår jag faktist bra! :D Ja, alltså förutom min sjuka så ja! Idag måste jag städa sen ska jag till min älskling! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0