Bojkotta West!

Dåligt förbannad man blir, men lite komiskt ändå!
Sprang in på Konsum påväg till Emelie för att köpa cigg. I kassan satt Martina och frågade så snällt om jag skulle ha kvitto, skämtsam som jag alltid är så "Ne, jag ska väl inte behöva reklamera dessa?". Sen när jag kom hem till Emelie och öppnade mitt paket så var det änna ett litet tomrum, så rolig som jag är så räknade jag mina cigg... 1,2,3,4,5... 19!! Då var det bara 19 ciggaretter i paketet, det fattades en! Dåligt förbannad jag blev, haha! Men som sagt... lite komiskt var det också! Ja, alltså inte att det var 19 stycken utan just själva grejen att jag inte skulle behöva reklamera, och sedan fattdes det en lixom, (förklaring för tröga!)


Usch!

Resten av kvällen spenderades hos Carro i Trollhättan. Nu ska jag sova, min kl ska ringa kl 8.00!

Kommentarer
Postat av: oscar

Haha undrar o man får lämna tillbaka dem, ha de som vana att ta en cigg o säga att det fattades en :D

2009-05-08 @ 09:47:54
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0