Clina och fina!

Haha!

Nu har jag och Emelie varit duktiga, som vanligt! Cyklade till stallet imorses, så släppte vi ut hästarna och mockade, jag tog 2 boxar och Emelie stormockade i sin. Sen blev det kaffe och sedan har Naela och Glima fått sin första sommardusch, så nu är dom verkligen rena och fina! :) Tyvär så var mina batterier på kameran slut så blev inga bilder på underverken. Men ja, det höll ju inte så länge, dom rullade sig så fort dom kom ut i hagen, trots att jag jagade dom runt halva för att dom inte skulle göra det, men tanken var god iaf! Nu kom jag precis ur duschen, ska sminka mig och åka bort till Emelie så kommer Tessan så fort hon är klar med sin delegation.

Btw, ska jobba hela helgen. Hade verkligen sett fram emot att äntligen vara ledig i 3 hela dagar, men jobbet ringde i panik förut, fanns inte en kotte som kunde jobba så såklart Hanno ställer upp. Men det är ju storhelhgsob denna helgen, så tjänar nästan 4000, vem tackar nej till det? Inte jag iaf! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0