Då lever jag igen!

Så.. nu kan jag kalla mig för människa igen!
Sov kasst inatt och kände mig som ett vrak när klockan ringde, men plikten kallade och hästarna skulle komma ut! Släppte ut dom, red en sväng i bara nosgrimma eftersom tänderna raspades igår. Sen blev det mocka och allt såntdärina och hem igen. Tyckte att jag var väldigt förtjänt av att få sova pga den lilla sömnen jag fått det senaste. Sov fram till halv 12, då jag skulle ringa ett samtal sen somnade jag om tills två, halv tre någon gång, det var otroligt behövligt. Trots att jag hade en sjuk dröm. Vi var hemma hos Krus på fest för han fyllde år, det började brinna och bivi skulle ta oss ut, vilket slutade med att en gubbe lurade oss och dom skulle spränga hela Vänersborg! Men men. Efter sömnen kastade jag mig in i duschen, gjorde mig iordning och åkte till Rostskyddet!
Nu sitter jag hemma hos Emelie och väntar på att hon ska bli klar i duschen, dricker mitt goa kaffe och har precis tagit en rök. Vad som händer ikväll återstår att se!

Är lite smått förbannad också, blir kanske ingen träning på söndag, väldigt oschysst så att säga. Men jag ger mig icke!

Undra om Emelie drunkat i duschen tro? Och Oscar den fjompen vägrar gå ut för att det blåser lite ute, man har väl inte dött av lite blåst?! Och du kan ju inte direkt klaga på att frisyren blir förstörd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

LITE, de va ta mig fan storm :D

2009-05-07 @ 22:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0