Den största sommarkänslan...

Idag släppte vi hästarna på sommarbete, så nu är verkligen sommaren här.. snart! Dom blev så glada och sprang varv efter varv runt i hagen och gjorde glädjeskutt! :) Det där är verkligen ett stort sommartecken! Fast nu går dom bara ute på dagarna och inne på nätterna, får vänja dom sucesivt (stavas det så?!), så efter helgen ska dom gå ute helt och hållet! Bilder från betessläppet kommer när Sandra skickat dom då hon har liiiite bättre kamera än vad jag har!
Nu har jag precis ätit frulle och duschat, sitter och väntar på att bemaningen ska ringa upp mig sen ska jag sova en stund. Egentligen vill man inte sova när det är såhär fint väder ute, men jag känner inte direkt för att vara trött på jobbet i natt. Ställer klockan på 18.00 men jag kommer säkertligen bara sova än 2-3 timmar! Tjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0