Dödgrävar-dag-helvete!

Denna dagen kunde ju inte gått mer åt helvete än vad den gjorde! Började bra i morses, jag orkar inte gå upp när klockan ringde men när jag väl kommit upp ur sängen och börjat trampa till stallet så har jag självklart motvind på hela Alloys rakan, tacka och ta emot lixom! När jag har mockat och hämtat Naela i hagen, så har hon självklart rullat hela ansiktet och manen så det är fullt med piss och skit, jammiee! Och självklart hade jag planerat att rida i paddocken idag, tror ni hästjäveln vill trava när JAG vill att hon ska göra det? NEJ! Sen tog det lång tid i paddocken då vi red lite cavaletti och satte upp några hinder, så jag fick trampa som en jävla idiot hem, kasta mig in i duschen, sminka mig fortare än att jag knappt hann andas och slänga in några pannkakor i micron (nej, det är fan inte gott att värma pannkakor) och sen kasta mig iväg till jobbet i vetan om att jag endast hade fyra cigg, roligt! Halvvägs till jobbet kommer jag på att jag glömt stänga av min plattång och jag börjar bli sen.. får ringa hem och be mor, men självklart svarar min bror som inte fattar någonting, "vadå stänga av plattång?", men din blonde jävel! Sen kommer jag till jobbet och det är hej och hå hey baberiba, hatar att börja klockan 13 för då kmr man precis direkt efter maten och ingen vet nåntingen. Kaallllabalik ^^ Efter rasten har äntligen Rickard börjat så det blir lite humor på tillvaron. Hela kvällen på jobbet är total kaos, alla larmar samtidigt och vi hinner precis bli färdiga till nio, då ska jag skriva lite SOL rapport, självklart glömmer någon att rapportera hälften så det får jag springa och göra det innan jag äntligen får gå hem. Sen åker jag hem och byter om och direkt in till stan. Där blir jag som ett stort frågetecken, förstår absolut ingenting?! Hur? Jag är väl bara jävligt trög kanske... jag vet inte! =(
Sen fick jag åka till syster och titta på humor, det piggade verkligen upp denna dagen! Tack bästa sys! <3
Och inte nog med det, så kommer inte min limpa förräns imorgon, som toppen på allt underbart som hänt idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0