Fruktansvärt bra fredag!

Ja! Efter hårfärgningen åkte jag och Tessan till viking och delade på en pizza, sen blev det in till pråmen där Malin, Jesper och gänget var. Väldigt trevligt, dock väldigt mycket folk. Sedan körde jag hem Tessan och hämtade Emelie på jobbet så åkte vi tillbaks till pråmen, dit det hade kommit ännu mer folk, bara bökigt, så vi åkte hem och satte oss på goa Björkås med några öl istället. Helt sjukt, plötsligt kommer det 2 killar halv löpandes emot oss, mitt inne i skogen, hallå? Dom var ute och letade efter cigg "ja och vi lyckades ju", sen kom det tre killar till. Så satt dom där med oss en stund sen gick 4 av dom och den femte stannade kvar och visare jävligt fräcka partytrick, sen kom Mathias så joinade vi han för att äta. Nu ska jag sova jävligt gott då jag börjar jobba om 5 timmar och 48 min, godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0