Lyyyyrdag!

Puhh... kom precis hem från jobbet. Har haft en super skön dag. Suttit ute i solen till och från hela dagen varvat med kaffe, underbart! Ska snart pallra mig ner till stallet och pussa lite på mitt hjärta, känner inte för att rida i denna värmen. Naela fyller förövrigt år nästa vecka, så då blir det tårtkalas! :)
Ikväll ska jag ta några kalla hemma hos Tessan, ska försöka komma hem i tid idag, eftersom jag inte gjorde det igår/inatt, då en delad tur väntar på mig imorgon. Sen är denna 49 timmars veckan över, gott! Har jävligt mycket ob denna månaden, blandannat 40 timmars storhelgsob, det är väl inte helt fel?
Nästa vecka blir också en många-timmars-vecka, men veckan därpå är jag ledig ganska mycket! :)
Nu ska jag pallra mig ner till ponnihästarna. Ciao

Förövrigt så är min solbränna från igår jävligt snygg, eller inte!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0