Magnus Betner!!! <3

Magnus va grymt igår! Synd bara att det "poff" va slut och han drog. Däremot ganska fräckt att han åkte precis när vi satte oss bakom folketshus för våra behov, synd att vi inte kom 2 minuter tidigare!
Lärde mig däremot att jag inte ska vara lika full nästa gång man ska på nåntingen sådant så man minns lite mer av vad han säger, haha! Men det var ändå grymt roligt och efteråt blev det så mycket dansande så man nästan har ont i fötterna idag! Tack brudar för en störtskön kväll! Bilder kommer ikväll när jag kommer hem.
Idag drog Eric, den jäveln, upp mig klockan tio, så åkte vi med Robert och Lina till siba så Eric fick köpt sitt Xbox 360 som han tjatat om, så nu ska vi spela James Bond och ikväll blir det stallet med Emelie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0