Min fredag eftermiddag/kväll.

Så, nu har jag äntligen kommit ut ur duschen, hur seg får man vara egentligen? Men jag kan erkänna, det var så varmt och skönt så jag blev fast, haha! Blev att dra en sax genom håret efter duschen också, så nu är sletna toppar borta, tummen upp för det! Nu ska jag se om det finns något att få i magen medans håret torkar. Man får så konstiga mattider när man jobbar natt, det är inte bra! Men men, vi får hoppas det finns något gott! :) Sen ska jag platta håret, klä på mig och gå till Emelie och eftermiddagsmysa lite med henne och Pottis. Sen ska jag till Eric! :) Vi ska kanske till Tessan och Morgan, eller nåntingen! Ha en bra fredagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0