Mysigt regn idag..!

Tur i oturen att det regnade idag! Det är såntdär mysigt regn, men vi hade planer på att duscha hästarna idag, men det går ju inte när det regnar. Gör bra tänker säkert visa, bara att schamponera in och vips så får du hästen duschad, men inte då. Så det blev massa pyssel och en ridtur runt Restad Gård istället. Vi klarade oss i stort sett från regnet, duggade lite när vi red iväg och började regna en hel del när vi nästan var hemma igen. Däremot hade Naela en fruktansvärt dålig dag idag, fans bara "springa springa springa" i hennes huvud och smart som jag var så hade jag använt pälsglans i svansen och hade det på händerna, inte något vidare smart alltså, då jag bara gled i tyglarna, haha!
Nu har jag precis duschat och ska vila mig en stund innan jobbet. Hoppas vi inte får likadant mellan 2 och 4 inatt igen! Sista natten idag då, sen börjar jag jobba dagtur, blandade känslor som sagt.

Fan vad många utropstecken jag kom på mig själv med att jag skriver jämt, men verkar inte som någon annan reagerat på det så jag kan ju fortsätta ! ! ! ! ! ! ! ! (Ja, jag ansträngde mig ju för att inte skriva så många i detta inlägget... allså!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0