Övertrötta klubben!

Som sagt.. somnade runt åtta imorses och blev väckt vid tio. Var bara att kasta sig upp ur sängen och hoppa i ridkläderna, veterinären hade avlagt en tid halv elva! Raspningen gick  bra, Naela vad lite "taggig" i munen, men nu är hon fin igen! Efter veterinärbesöket var jag snäll och körde min syster till NÄL, blev sittandes där en stund. När jag äntligen kom hem var det bara att göra sig iordning och dra in till stan och fika med bästa Tessan och besöka rostskyddet en sväng, sen var det hem igen, Hanna skulle komma förbi och prova min balklänning, sen blev det Rosskyddet och grottan igen! Nu är jag hemma och vänder, ska slänga på mig ridkläderna och åka ner till stallet. Har nu varit vaken sen kvart i ett igår lunch, förutom mina 2 timmars sömn imorses, inte dåligt! =d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0