Shoppinglistan växer....



Vill verkligen ha en ny nosgrimma som passar till det nya tränset! Denna finns på Agersta shopen, men ska kolla på SM om dom där jag köpte gränset har en nosgrimma som passar mer! :) Vore fräckt att ha en nosgrimma som ser precis ut som pannbandet, kan ju hålla tummarna!

Min shoppinglista växer bara mer och mer... har funderat i år på en till grej jag måste köpa, eller måste och måste, som jag är jätte sugen på att köpa kanske låter mer passande, vore verkligen skit kul med en sån! :) Men det får kanske bli efter sommaren då det kostar en smula... men det vore toppen med en sådan! :D så vi hoppas!

Nu ska jag däremot försöka blunda en smula!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0