Westlife och svettig ponni!

Idag fick jag sova tills klockan ringde, hurra för det, alltså till kl 14! Åkte direkt ut till stallet & jag och Sandra hjälptes åt att flytta hästarna. Sen red jag runt kolonilotterna med min lille dam, töltade en hel del idag, hon gick klockrent och var bra svettig när vi kom hem igen, men jag var nöjd! :) Kom hem för sisådär en timme sedan! Har bara hunnit duscha och kolla runt på lite olika designer, fick till en, men tyckte inte den var något vidare, haha! Jag ska försöka fjäska för Nancy så hon kanske kan göra en åt mig! :)
Nu ska jag vila mig en stund. Sen ska jag vara lite social med "släkten", det är grillparty här ikväll och sen ska jag jag jobba natten.
Jao... dom är ju inte min "biologiska" släkt, men för mig är dom mer släkt än vad den lilla andra släkten någonsin kommer bli, förutom söt-mormor då! :)

Känner mig nästan som 13år på nytt, sitter på Spotify och lyssnar på Westlife... naw!


Kommentarer
Postat av: Nancy.

Sv; Jaavisst!! ;) hehe. Den é awesome!

2009-05-21 @ 18:24:05
URL: http://giveitall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0