www.biktboken.se

Bikt #157

förra sommarn så träffade jag en brud som var på samma fest som mig å vi började å snacka å så, slutade med att vi tillslut var i full fart med sovrumsgymnatik. sen efter det så träffades vi några fler gånger på olika fester..samma sak typ varje gång :P å nyligen så hade farsan å hans ny tjej en liten "lärakänna familjemiddag" eftersom hon också har barn som inte jag träffat tidigare, trodde jag..vem dyker då upp hemma hos mig å farsan om inte HON!!! så nu har man legat med sin nya syrra



Bikt #376

Jag åt upp en kollegas lunch på jobbet. Var så himla hungrig. Han blev inte glad när han upptäckte att den var borat.. Han vet dock inte om att det var jag. Sen är han ändå rätt så överviktig, så egentligen gjorde jag bara honom en tjänst..


Bikt #274

Jag använder min killes tandborste till att rengöra handfatet med. Om han bara visste hur smutsig den egentligen var så hade han nog hellre använt toalettborsten. Men min kille är elak så han förtjänar det.


HAHAHAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0