ÄNTLIGEN...

är min 53 timmars vecka över. Så jääävla gött. Tänker aldrig mer jobba hela dagen och sen jobba natten iaf, det är en sak som är säkert.
Utvecklingsdagen i torsdags var fruktansvärt trevlig iaf. Man fick ta hur mycket mjukglass med strössel och popcorn man ville ha, så vi åt det hela dagen. Haha. Sen fick vi jätte god buffè, så jag åt ingenting mer förräns frukost dagen efter, gratis är gött haha.

Nu ligger jag i sängen och myser med Opus. Ska snart bege mig ner till stallet. Var tänkt att vi skulle dra till Lipz idag, men jag orkar verkligen inte, är helt slut idag. Så det ska bli andra tokigheter ikväll ;) Dock ingenitng jag kan dela med mig av tyvär.


Opus :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0