Dottla Dottla

I måndags var vi på Ale Djurklinik för en hältutredning, Dottla visade ingenting, varken på böjprov eller longering =D så den 30:e november är det ny veterinärbesiktning på Ale & går hon igenom då så görs alla papper o betalning klarts så körs hon direkt hem till Önafors sen.
Efter allt som varit de senaste månaderna så har jag lärt mig att inte hoppas för mycket, så jag håller bara en tumme för det ska gå bra. Jag är trött på att hoppas för mycket och det aldrig blir som man vill ändå.
Så 3 veckor och 5 dagars väntan kvar. Men den som väntar på något gott....?


Kommentarer
Postat av: oscar

TÄnk om man skulle göra sånna där besiktningar varje gång man skulle köpa bil, då skulle man aldrig köpa en dålig bil :D

2009-11-04 @ 14:16:39
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0