Ej kontaktbar...

..På ett tag. jag kommer dö!

Imorgon ska vi på utvecklingsdag på Quality hotel mellan 8-16. Sen ska jag jobba natten 21-7. Är hemma på fredag typ lite efter sju, då blir det en dusch och försöka sova några timmar, sen jobbar jag 15-21 igen. Sen raka vägen hem, sova, jobbar 6.45-16 på lördagen. Sen är det utgång, Lipz, men jag vettefan om jag kommer palla det. Sen upp tidigt på söndag och dra till Liseberg hela dagen. Och på måndag är det upp tidigt igen, veterinärbesiktning. Jag går nog i väggen snart...
Men snart ska jag ta och coola ner alltså, jag måste.
Jag är inte färdig i stallet än heller, jag måste gå över Dottlas hage ytterligare en gång innan måndag, men när fan ska jag hinna det???? Jag har redan jobbat 27 timmar denna veckan!


TYP SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄR:..............


ELLER TYP SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄRRR........



ELLER TYP SÅHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR fresch, pigg, frän bruuud alltså!

Väggen lockar inte det minsta...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0