Fylla & Gris-vaccin.

Ja, lördagen ja. Herrejävlar vilket fylle kalas det blev, karatefylla kan man sumera det som. Jag hade så sjukt roligt från kvällens början tills jag gick o la mig. Vi sjöng, dansade, badade tunna o drack jävligt mycket sprit. Sen åkte vi på flaket på Jonas pickup hem till Kleverud Gård. O vi sjöng (vrölade) heeeela vägen hem. Helt totall lyckad kväll. Slutade med att jag vaknade mitt i natten, hade inget minne av att jag lagt mig, men vaknade av att inte bara Peter, utan även Daniel ligger i samma säng som mig. hahaha! Dåligt förvånad jag blev.
På söndagen var man inte alls lika fräsch. Håret stod åt alla håll och sminket likaså, haha mysigt. Peter drog iväg o jobbade o Daniel & Angelica höll mig sällskap en stund. Vi tog hand om kossera, jagade Patriks hund och sen bara pöste framför tv:n.
Framåt kvällen kom det jävligt mycket folk, vi åt Donk-mat och såg på film. Verkligen en toppen helg (Y)

Mindre roligt idag. Sov skit i natt som sagt. Sen fick jag reda på idag att det var denna veckan vaccineringen av svininfluensan skulle vara. Min boss ringde i förra veckan för jag hade glömt lämna in papper om att jag ville vaccinera mig, vilket jag helt förträngt för jag inte intresserat mig (?). Så det blev ett snabbt beslut över telefon och idag slängdes nålen i armen på mig, av ingen annan än min chef, haha! Jag är sjukt sprut rädd, av vissa anledningar, men det gick skit bra. Kändes inte alls, dock gör det desto ondare nu i hela armen. Känns nästan som man vill kapa av den.... vääärk!

Efter vaccinering och mat blev det en ridtur med Emelie. Jag längtar verkligen tills jag har en egen häst igen... för fy fan vad jag saknar det. Denna eviga väntan...



Trevligt att vakna upp bredvid?!


Jag fick ett plåster:) Men inget klistermärke :(


Kommentarer
Postat av: oscar

Hade vart humor om jag låg brevid haha :D

2009-11-09 @ 19:29:27
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0