Heja Hanno...

.. tänka sig, fyra månader kunde jag hålla mig... men idag färgade jag mitt hår, omg! Hittils nöjd iaf.

Har varit en könstig dag. Kom hem från jobbet lite efter sju och somnade runt 8, klockan ringde 12.00 då åkte jag hem till Tessan så åkte vi ner till stan, köpte hårfärg, fika och gick te bolaget och bunkrade upp för helgen. Sen blev det färgning, fika och tjöt. Nu har jag precis bäddat rent i min säng, det är ju så jäklans för att sova sen då, så jag gör det nästan för ofta :P
Och nu skajag snart bege mig till jobbet igen, börjar om 10 min. Härligt, sovit 4 timmar, varit i gång hela dagne och nu ska jag köra ett kvällspass och sen en tidig morgon imorgon, dock en kort dag, till 13. Sen blir det shoooopping =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0