Lediiig dag =)

Skönt med äntligen en ledig dag! =) Jag sov till elva någon gång, sen blev det en ridtur på Funi. Underbart att bara filosofera och rejsa lite.
Eftermiddagen spenderade jag åt att tvätta, tvätta o tvätta, sedan åkte jag till Brålanda hem till Cissi på kaffe & tjöt med henne och Angelica. Kvällen har spenderats hos Göthe med Malin, Göthe, Hanna, Bea, Cicci och Timon. Det blev film och grejer. Fast nästa gång ska vi nog ta en film vi inte efter 5 minuer in i filmen kommer på att hälften av oss har sett, haha.
Nu ska jag titta lite på Andra Avenyn, sen blir det sofva.


Gells, Hanno och Cissi, Projektarbete på Nordens Ark 2007, de va tider de =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0