Naela..

Jag vet att du är oersättlig.

Jag tänker på dig varje dag och om man la ihop alla tårar jag fällt skulle det bli en hel sjö. Jag vet att du aldrig kommer tillbaka, ändå kan jag inte förstå att du inte finns här, att du är borta... för alltid. Det känns fortfarande som en mardröm. Naela borta? Det känns så jävla fel, som något som inte kan hända. Jag saknar dig så jävla mycket :'( Det finns verkligen inga ord som kan beskriva. Trots att det gått 1½ månad kan jag inte inse och förstå... jag vill ha dig här!
Min fina underbara Naela. Jag skulle göra vad som helst för att du kom hem till mig igen... som jag sagt så många gånger.

Jag vill dra mina händer genom din goa isbjörnspäls, jag vill sitta i din box och du lägger mulen i mitt knä, jag vill att du tittar på mig med den där "jag finns alltid här för dig.. det vet du" blicken, jag vill komma till ängen - släppa dina tyglar och bara njuta av din underbara galopp, le och känna mig så lycklig för du finns hos mig. JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!!!!!! :'(

Jag vet att jag måste släppa taget någon gång, jag vet att du finns där uppe för mig jämt ändå, men jag vill ha dig HÄR, HÄR HÄR HÄR HÄR HÄR!!


Jag hoppas inte du är besviken på mig... du vet att du alltid kommer vara min bästa vän, du har den största platsen i mitt hjärta, oersättlig. Har jag gjort rätt?


Min finaste ängel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0