Nej.

Jag är så sjukt nervös inför morgondagen, vad veterinären kommer säga o vad som kommer hända.
Jag orkar inte med mer skadade hästar. Jag har haft nog nu men jag vill verkligen ha Dottla. Det är så jävla jobbigt allting. Det är så mycket telefonsamtal, fixande, donade, flängandes hit & dit. Just nu vill jag bara lägga mig ner och sova bort några veckor så allting kan vara över... tyvär går inte det.

Jag är trött som fan. Jag jobbar varenda eviga jävla dag. Imorgon blir det veterinären och sen jobb 21-07. När ska jag få sova?

Klago-inlägg-oh-yeah.

Kommentarer
Postat av: oscar

Håller tummarna för dig vännen =)

2009-11-01 @ 20:44:56
URL: http://clay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0