Fullt ös, snart medvetslös?

Äntligen hemma efter åter igen en stressig dag.

Skulle gått upp kl 9 idag, men snozade till tio - inte bra! Fick bli en tömkörnings tur på Dottlis idag, behövdes lite variation. Gick super och tränade på att hoppa diken och flytta bakbenen, duktig ponni jag har! :) Sandra lyckades även övertala mig att åka med på en tävling i Augusti, hur allt än kändes. Så vi får väl se om det blir en amälan, ska i vilket fall som helst vara med på Km.et i Oktober. Det kryper verkligen som bare den i tävlingsnärverna !!

Efter stallet var Janne här, vi skruvade ner massa grejer från väggarna o tog en köffe. Sen blev det snabbt käk, gav hästarna middagshö, lämna skivor hos Malin, snabbt prat med Lena om lite dagar jag vill vara ledig & sen raka vägen till jobbet. Stress stress stress.

Men nu är jag äntligen hemma & med 2 sketa bra skivor rikare! :D Bara massa sån musik jag och Malin lyssnade på förr i tida, när vi drack HB, Juice och åkte van, underbart! :D Så nu dunkas det till tusen, awoe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0