Om dygnet hade fler timmar...

... hade jag hunnit ännu mer.

Men på 26 timmar har jag iaf.
- Jobbat 7-12
- Varit i stallet
- Kollat på en lägenhet
- Druckit kaffe hos Vera och Tony i Tjärtakan
- Hälsat på Marianne i stärkebo
- Lunchat med Tessan
- Druckit kaffe hos Mamma
- Jobbat 16-07
- Släpppt ut hästarna
- Duschat o bäddat rent i sängen (så jag ska sova jäääävligt gott)

O ännu gladade blev jag när det låg 2 filmer till mig på vardagsrumsbordet när jag kom hem! :D

Nu blir det sängen en stund, sen upp å ringa Hovis och Veterinär Mattias.
Skulle egentligen jobbat ikväll också men Therese va snäll å tog den, tack!

Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa, du är verkligen värd att va ledig ikväll!!

Tänk på ditt hjärta Hannis! =/

2010-04-23 @ 11:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0