Söndag.

Jag lyckades nästan, snozade bara 1 timma och 15 min idag xD Det tar sig.
Hann tom att rida innan jag skulle till jobbet, haft en goe eftermiddag och kväll på jobbet. Efter jobbet sa jag och Malin upp våra stallplatser och dealade om våra hagar, så nu är vi strax delägare i lill-stallet! :D Stall HannaoMalin!
Imorgon ska vi ner och börja greja, men hästarna får gå kvar i det gamla stallet tills vi släpper dom på sommarbete, det blir änna lättast så.
Sen ska vi börja leta hästar, en c-ponny och en d-ponny är på beställning! :D Det kommer bli toppen-great-underbart!

Efter stallet blev det söndagsmys med Malin och Elin! Nu blir det snart sängen, jag ska få den stora äran att göra årets hästbajs-prover/träckprov imorgon morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0