Håller tummarna..

.. jag har fått igång min dator. Den dog ju häromdan igen!!!!! Men för tillfället så fungerar den, så håller alla tummar i världen för att den inte ska lägga av igen.

Vad har hänt i veckan då?
Jobbat (ovanligt?), tränat, solat, umgåtts, ridit.... de vanliga typ.
Igår blev det en sväng till TG. Herregud vilka klackar i taket. & stegräknaren var på på dansgolvet, 5000 steg (!!). Fruktansvärt grym toppen kväll!
Nästa vecka är vi på´t igen, inflyttninsgsfest på fredagen och sen vidare till TG.

Nu ska jag snart bege mig ut till min lilla häst. Hon ska få prova massa saker jag köpte för längesen som jag glömt att ta med, bla rengtäcke, flecetäcke, vojlock och benlindor. Sen ska vi ta oss en ridtur. Får bli lite "trafik-träning" idag igen. Red i trafiken för första gången häromdan, det gick toppen! Hon blev bara rädd en gång.
Ute på Henån var den enda trafiken hon såg skoltaxin 2 ggr om dan (ungefär), lastbilar & bussar är helt okända.

Ja, o lite bilder.




Jag o Tessan hade roligt på jobbet. Slutade med att jag lämnade henne där o det tog hela frukosten innan någon undrade vart hon tagit vägen....


Eliiiiten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0