Last night.

Igår var förjäklans trevligt =D Inflyttningsfest/förfest hos Janne och Erika. Massa trevligt folk och koskenkorva, high five!
Dock åkte vi Vargönebor hem när de andra drog till TG, så jääävla mycket snö kom det och kände inte för att bli fast i stan.

Vaknar upp till något trevligt i morses, Insnöad! :S Det är inte okej!! Jag har försök luska ut ett bra tag nu hur jag ska ta mig till stallet idag. GÅ är inget bra allternativ, jag kommer nästan dö på kuppen. Ska jag ta bilen måste jag först skotta UT den, sen är inte vägarna plogade så jag kommer inte komma någonstans ändå.. Bussar går det inga. Finns varken båt förbindelse eller tåg förbindelse till stallet så det enda alternativet som skulle funka är.... helikopter! Men jag känner ingen som har det. Ska jag ringa 112?

Ne... jag får klura en stund till över lite städning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0