I´m like a bird.

Mysbelysningen är på och datorn ligger i knät, mews mews. Har ju dimmerljus (eller vad det nu heter) i sovrummet, hur jäklans gött som helst! =)

Första natten i lägenheten gick skit bra, stensomna direkt o vakna inte förräns klockan ringde i morses. Gick upp så fort klockan ringde, för första ggn på evigheter, han både koka & dricka kaffe, sminka mig, platta håret, äta frukost och göra frukost till jobbet, trots detta var jag på jobbet tjugo i sju jag är mäkta förvånad över mig själv, jag brukar normalt sett (nu för tiden) rusa in några minuter i sju vröla godmorgon och "vart fan är kaffet?". Stjärna i kanten till mig!

Efter jobbet blev det stressigt. Fort hem, byta om o göra mig iordning, sen direkt till stallet o mocka & sen raka vägen hem till mammsen och pappsen på kalas. Mammsen fyllde 49 år idag. Fick massa god mat och tårta, så behövde inte äta mer idag ;)

Resten av kvällen har jag spenderat hos Malin2. Har fått döpa Mallisarna för Malin1 trodde jag skulle hem till henne, haha. Malin1 är alltså Malin/Mallan/Mollis och Malin2 är Malin i stallet.

Nu blir det sova, snart iaf. Mycket att stå i imorgon.
O inga bilder har det blivit på länge för kabeln till datorn tror jag har försvunnit i flytten, har inte hittat den än iaf :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0