Mötet i tvättstugan...

Var uppe med tuppen i morses o körde pappsen till jobbet. Sen har jag grejat, grejat, grejat.
Nu är datorn i lägenheten, det enda som är kvar i Vargön är min tv och sängen, annars är allt i stan nu :D wopp wopp.

Blev ett trevligt möte i tvättstugan första besöket.. träffade en tjej som gick elev på Nyhaga när jag jobba där, visade sig att vi bor i samma trappuppgång, treevligt =) hon bjöd över mig på kaffe sen när jag kommit iordning hos mig själv.

Nu hoppas jag tvätten är färdig så jag kan åka till stallet o ge hästarna middagshö, finns inte så mycket mer att göra i lägenheten innan sängen kommer.. wopp wopp.

O smarta jag gick utan jacka hela dagen på jobbet igår, visserligen bara från bilen till vårdtagarna, men det märks idag. Näsan rinner och helt grötig i halsen, inte kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0