Personal fest

FY FAN vad roligt jag hade igår!! :D Hämtade Tessan vid halv fem (då vi skulle vart på förfesten), så vi fick snabba oss och shotta för att komma i kapp, slutade med att vi dragit fem shottar när klockan var kvart över fem så då drog vi oss till Lisbeth. Vid sex gick vi till TG o mötte upp chefen & Richard. Blev tal, presenter, sång och taco buffe. Sen gick det bara utför.... haha.
Lundalarna körde gärnet på dansgolvet, jag & Richard spela gitarr, Annica dansa utan skor, Lisbeth (kanske ska tillägga att hon går i pension nästa år) dansade värre än värst, Carina slog huvudet i bardisken, en (nämner inga namn här) fick åka taxi hem efter halva kvällen & en (samma här) fick åka polisbil hem - alltså en väldigt lyckad personalfest! Haha.
Dock använde jag bankomatkortet igår, har inte gjort det sen jag brände 2k kronor, Illa! Så undrar om än vågar kolla kontot..

Kände sig inte allt för pigg idag. Kom hem vid halv två, duscha och gjorde mat. Sen fick jag ryck och bar ner massa flyttlådor i förrådet och storstädade och gjorde jätte fint i lägenheten.
Sen har jag bara hunnit med stallet & snart ska jag bege mig till Vargön


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0