Vilken härlig dag... lalalala lalalalaaa!

Gud vilken underbar dag det har varit idag!

Skottade ut bilen i morses och sladdade ut från bakgården. När jag sen är på väg till stallet har snö plogen plogat upp en stor vall på stall vägen så jag får vackert ställa bilen och promenera till stallet, tur i oturen att jag var ute i god tid i morses eftersom jag började jobba kl sju. Blev en härlig 3 km´s promenad i den härliga vinter morgonen. 
Efter en toppen dag på jobbet blev det en jätte rolig kväll ihop med min bästaste Malin i stallet. Ett träd hade ramlat över hag staketet så ut med overall o vinter dojjorna och laga och mörda lite buskar och träd. 
Vår underbara elektriker har även vart i stallet idag. Fixat en lampa i paddocken så vi kan rida där i den mörka vintern och även nya lampor inne i stallet, toppen!

Nu sitter jag och väntar på min finaste kärlek så vi kan montera den nya soffan som kom idag! :D

Gud vad bra allt är 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0